Hvordan registrere retur?
Returforespørsel kan registreres i nettbutikken her, eller ved å benytte returskjema her.
Retur etter angrerettloven skal meldes oss senest 14. dager etter motatt vare, og returneres til oss senest 14. dager etter at retur er godkjent.
Reklamasjon/garanti skal meldes oss, så snart feilen er oppdaget.
Ta kontakt med kundeservice, e-post: salg@healthworkers.no, før du sender oss varen.
Merk at din retur ikke er godkjent før vi har mottatt og sjekket varene.
Kriterier for retur etter angrefristloven:
- Varene må returneres i samme stand som du mottok dem:
- Varene må ikke være skadet, skitne eller vasket.
- Klær må være fri for sminke og hår fra dyr.
- Legg ved merkelapper og original emballasje.
- Produkter som er unntatt angrefristloven, og som ikke kan returneres:
- Varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, som: tekstiler med trykk eller brodering, navneskilt,
bukser med innsatt strikk i ben, bukser med ekstra korte (Petite) eller lange (Tall) ben
- Produkter som er forseglet med hensyn til helsevern eller hygiene, og hvor forsegling er brutt.
- Du betaler returkostnadene. Velger du nye varer, sender vi de fraktfritt.
- Om alt er i orden, så får du full tilbakebetaling innen 14. dager. Evt. kreditnota som blir trukket fra neste ordre eller nye produkter.
- NB! Har du betalt med Klarna, vil de gjøre tilbakebetalingen. Dette tar noen ekstra dager.
Forbruker
Kjøpsloven privat Angrerettloven Forbrukerrådet Kjøpsloven bedrift
Mer informasjon om reklamasjon finner du på Forbrukerrådets hjemmesider, www.forbrukerradet.no.
Du kan også kontakt Forbrukerrådet på telefon 23 40 05 00, eller via deres kontaktskjema på www.forbrukerradet.no/kontakt-oss/kontaktskjema/